ماشین

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک

صافکاری خودرو یکی از پرکاربرد ترین رشته های تعمیر و نگهدار خودرو می باشد که دارای روش های متفاوت و مختلفی می باشد. زیرا یکی از فنی ترین رشته های تعمیر و نگهداری خودرو می باشد . به تعداد هر صافکار روشی برای صافکاری وجود دارد. اما تعدادی از این روش ها به دلیل کارآمد بودن و جامع بودن آنها به عنوان روش های اصلی و معمول صافکاری خودرو شناخته می شوند. در ادامه با تعدادی از دستگاه های صافکاری آشنا خواهیم شد.

اگر می خواهید مدت زمان یادگیری صافکاری را بدانید کلیک کنید.

انواع دستگاه صافکاری

۱) دستگاه صافکاری بدون رنگ مغناطیسی هاتباکس woyo

همه افراد متخصص باید طرز کار با این دستگاه را بلد باشند. در این ابزار صافکاری جدید تکنولوژی مایکروویو استفاده شده است که می‌تواند مولکولهای فولاد و بدنه ماشین را با استفاده از امواج الکترومغناطیسی به جنبش در بیاورد و با بهره‌گیری از خاصیت اتمی در بدنه ماشین فرورفتگی های ایجاد شده در بدن را رفع کند. این دستگاه از ابزار صافکاری بیرنگ به شمار می‌رود و می‌تواند بدون آنکه آسیبی به بدن وارد کند فرورفتگی های ایجاد شده را رفع نماید.

قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس

دستگاه صافکاری هاتباکس در مدل های مختلفی تولید می شود و به همین دلیل می‌توان گفت قیمت دستگاه صافکاری هاتباکس با توجه به مدل آن متفاوت می باشد.

حدود قیمت دستگاه صافکاری هاتباکس از ۱۵ میلیون تومان به بالا می باشد زیرا این دستگاه جز دستگاه صافکاری جدید محسوب شده که می‌تواند با ایجاد جنبش در مولکولهای بدنه ماشین ایرادات فرورفتگی و برآمدگی های ایجاد شده در بدن را رفع کند.

انواع دستگاه صافکاری

۲) دستگاه صافکاری pdr

دستگاه pdr صافکاری به روش‌های نوین در قسمت‌های آسیب دیده ماشین مکندگی ایجاد کرده و فرو رفتگی و یا برآمدگی های ایجاد شده در سطح ماشین را برطرف کند. این دستگاه بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ محسوب می‌شود که می‌تواند بدون نیاز به اعمال ضربات شدید برای ترمیم آسیبهای بدن به کار رود.

دستگاه صافکاری pdr

۳) دستگاه صافکاری بدنه خودرو لیکوتا مدل ATG-6258

این دستگاه صافکاری پیشرفته می باشد که افراد غیر متخصص نیز می‌توانند از این ابزار صافکاری بدون رنگ استفاده کرده و ایرادات بدنه ماشین خود را برطرف کنند. این دستگاه با یک طراحی خاص و منحصر به فرد می تواند فرورفتگی های موجود در بدنه ماشین را با نیروی قابل تنظیم و استاندارد ترمیم کند.

۴) دستگاه صافکاری بدون رنگ مدل پاپس ۲۰۱۸

روش کار با این دستگاه صافکاری بدون رنگ بدین صورت می باشد که باید پیچ مخصوصی را که به وسیله چسب حرارتی بر روی بدنه آسیب دیده ماشین چسبیده می شود را بعد از نصب توسط صافکار پیچان و با چند چرخش به صورت تخصصی توسط صافکار به سمت بیرون بدنه ماشین کشید تا فرو رفتگی ایجاد شده در بدن برطرف شود.

۵) دستگاه صافکاری مغناطیسی مدل FY-Tech

این دستگاه از دیگر وسایل صافکاری بدون رنگ می باشد که با استفاده از امواج می توانند فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه ماشین را رفع کند.

۶)دستگاه مکنده صافکاری ویگور مدل v5531

از این دستگاه برای رفع قری بدنه و حمل شیشه و نگه داشتن اجسام مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

هم چنین این دستگاه به عنوان شاسی کشی صافکاری هم مورد استفاده قرار گرفته و با ایجاد نیروی مکندگی میتواند فرورفتگی های ایجاد شده در ماشین را برطرف کند.

همانطور که مطالعه کردید دستگاه‌های صافکاری برای رفع ایرادات ایجاد شده در بدنه استفاده می شود. تصمیم گیری برای استفاده از هر دستگاه صافکاری خودرو باید با نظر صافکار متخصص انجام شود و تشخیص آن که بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ برای ماشین شما چیست تنها از عهده صافکار متخصص برمی‌آید.

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک با توجه به مدل آن متفاوت می باشد اما به طور کلی قیمت ابزار صافکاری بدون رنگ اتوماتیک از ۳ میلیون تومان به بالا میباشد.

اگر تمایل دارید از جدیدترین دستگاه صافکاری اتوماتیک استفاده کنید باید چیزی در حدود ۴ الی ۳۰ تومان میلیون تومان برای خرید وسایل صافکاری جدید هزینه کنید.

قیمت وسایل صافکاری با توجه به جدید بودن آنها متفاوت میباشد اما اگر می‌خواهید جدیدترین دستگاه صافکاری اتوماتیک را خریداری کنید باید هزینه زیادی برای اینکار بپردازید ولی در نهایت می توانید این اطمینان را داشته باشید که نتیجه کار صافکاری شما عالی و بدون ایراد خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا