دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین رنگ کمد دیواری

کمد دیواری امروزه نقش موثری در زیبایی و جذابیت اتاق های ما دارد در حالی که تا چندی پیش از کمد ها به این شکل در جهت زیبایی خانه استفاده نمی شد و بیشتر مصداق جایی برای جمع کردن وسائل اضافی بود اما امروزه اینطور نیست طرح و رنگ کمد دیواری باعث افزایش زیبایی و جذابیت اتاق ها شده و انتخاب رنگ مناسب می تواند موجب جلب توجه افراد شود. در واقع نوع نگاه ما به طرح و رنگهای کمد دیواری تکامل یافته است.در این مقاله قصد داریم در مورد پرفروش ترین رنگ کمد دیواری در سال 1402 صحبت کنیم. در ادامه به این مطالب خواهیم پرداخت:

پرفروش ترین رنگ کمد دیواری

در ابتدا اگر بخواهید با پر طرفدار ترین رنگ کمد دیواری و یارنگ‌های محبوب کمد دیواری بیشتر آشنا شوید به طور کلی رنگ های سفید و یا رنگهایی که خنثی هستند طرفداران بیشتری دارند. به این دلیل که امروزه کمد ها جایگاه مهمی در اتاق ها دارند سعی کنید رنگ های روشن انتخاب کنید که نور را منعکس میکنند و فضای اتاق را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهند . به این دلیل که رنگ هایی مثل مشکی و قرمز تیره ترند و هم احساسات خوبی به مامنتقل نمی کنند و هم بعد از مدتی این رنگ ها دل زننده می شوند هم چنین برخلاف رنگهای روشن که اتاق را بزرگتر و دلباز تر جلوه می دهند این رنگها اتاق را کوچکتر نشان می دهند. البته در انتخاب رنگ کمد دیواری باید به رنگ دیوار ها و کفپوش هم توجه کرد که این دو نکات مهمی در طراحی دکوراسیون می باشند. بهتر است بین رنگ کفپوش و کمد دیواری تناسب وجود داشته باشد اما رنگ دیوار ها متفاوت باشد و کمد دیواری با بقیه وسائل اتاق هم رنگ و یا ست باشد. برای داشتن یک اتاق خواب مدرن می توانید از رنگ های مدرن مثل سفید ، بژ ، طوسی ، صدفی و رنگ های متناسب با سرویس خواب خود استفاده کنید.

بهترین رنگ برای کمد دیواری 2023

موارد زیادی در انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری موثرند اما به طور کلی بهترین رنگ ، رنگی است که با تمام اجزای اتاق هماهمنگی داشته باشد و برای مثال همانطور که در بالا به آن اشاره شد به اندازه اتاق نیز بستگی دارد مثلا برای اتاق های کوچک رنگ های روشن و برای اتاق های بزرگ رنگ های تیره تر .
بهترین رنگ برای کمد دیواری چه رنگی است؟
برای پاسخ به این سوال در اینجا تاثیر المان مختلف را در انتخاب بهترین رنگ در نظر میگیریم:

تاثیر متراژ اتاق:
برای اتاق های کوچکتر رنگهای سفید، شیری، یاسی ، گلبهی به دلباز تر شدن اتاق کمک میکند و بهترین انتخاب است. برای اتاق های بزرگتر رنگ های تیره تر ممانعتی ندارند.
تم رنگی چیدمان:
گفتیم که علاوه بر اندازه اتاق تم چیدمان هم در انتخاب رنگ موثر است به این صورت که شما می توانید رنگ کمد دیواری را براساس رنگ وسایل دیگر و سرویس خواب خود انتخاب کنید. هماهنگی با ترکیب رنگ‌ اتاق مسئله بسیار مهمی است.اگر وسایل چوبی دارید سعی کنید بین آنها و کمد دیواری هماهنگی هرچه بیشتر را برقرار کنید. چرا که رنگهای متفاوت در اتاق می تواند ظاهری بهم ریخته و شلوغ به اتاق بدهد.
تاثیر سن افراد :
بهترین رنگ کمد دیواری بسته به سن فردی که اتاق متعلق به اوست متفاوت است. قطعا رنگ کمد دیواری اتاق کودک باید متفاوت با اتاق بزرگسال باشد. رنگهای شاد و فانتزی بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب کودک هستند چرا که متناسب با روحیه ی کودک اند. برای مثال رنگ هایی که به جذابیت اتاق کودک می افزایند رنگهای صورتی و لیمویی و آبی فیروزه ای در کنار سفید و دیگر رنگ های شاد می باشند.
تاثیر سبک دکوراسیون:

بسته به نوع دکوراسیون اتاق که کلاسیک یا مدرن است انتخاب بهترین رنگ کمد دیواری می تواند متفاوت باشد. برای مثال در سبک کلاسیک از رنگهای فانتزی استفاده نمی شود و رنگ های طلایی و نقره ای و.. هم استفاده محدود دارند ولی در مدرن اینگونه نیست و از تم های رنگی بیشتری هم در آن استفاده می شود.

متعادل کردن رنگ‌ها با هم

رنگ ها را باهم متعادل کنید. کلید یک طراحی خوب متعادل کردن از لحاظ تناسب ، بافت و یا مواد چند رنگ است. برای مثال سایه از صورتی روشن با رنگ هایی مثل چوبی روشن و یا رنگهای سفید و کرم معجزه می کند و ظاهر اتاق را بسیار جذاب میکند. و تاثیر مثبتی در احساس آرامش افراد ایجاد می کند. چون این ترکیب رنگ روشن است و فضا را بزرگتر جلوه می دهد می توانیم از آن در اتاق خواب های نقلی استفاده کنیم.

رنگ کمد دیواری خود را تغییر دهید( تم سیاه و سفید یا متضاد کار کنید)

برای اینکه رنگ کمد دیواری ام دی اف خود را تغییر دهید به یک ام دی اف کار نیاز دارید. ام لازم است مطالبی را در مورد رنگ لاتکس برای کمد دیواری و رنگ روغن برای کمد دیواری بدانید.

رنگ لاتکس برای کمد دیواری

استفاده از رنگ لاتکس برای کمد دیواری مناسب تر از رنگ روغن می باشد در حالی که رنگ روغن هم مزایایی دارد اما رنگ لاتکس به سرعت خشک می شود،voc دارد و همین باعث سازگاری این رنگ با محیط زیست می شود.

رنگ روغن برای کمد دیواری

رنگ روغن با وجود اینکه قدیمی است و معایب مهمی هم دارد ، یک ویژگی برجسته دارد که آن هم قابلیت شستشوبه علت پوشش سخت آن است. بنابراین برای رنگ کمد دیواری شاید به اولین چیزی که فکر می کنید نقاشی رنگ روغن کمد دیواری باشد. در واقع رنگ روغن برای تمیز کردن راحت کمد ها و یا کابینت وقتی لکه های چربی روی انهاست بسیار مناسبند. این رنگ ها عمر طولانی دارند ولی معایبی دارند که نمیتوان آنها را نادیده گرفت.

بهترین رنگ‌ها برای کمد دیواری ام دی اف

بهترین رنگ برای کمد دیواری خانه شما میتواند بستگی به عواملی داشته باشد.
برای تعیین نوع رنگی که می خواهیم در کمد دیواری خود استفاده کنیم جنس کمد دیواری ما بسیار مهم است. اینکه کمد ما از نوع چوب، روکش و یا ام دی اف و یا لمینت است در نوع رنگ موثر می باشد که باید از رنگ لاتکس استفاده کنیم یا رنگ روغن. برای رنگ کمد دیواری رنگ لعاب هیبریدی می تواند بهترین رنگ برای کمد دیواری ام دی اف باشد. سعی کنید برای داشتن یک رنگ شگفت انگیز رنگهایی که انتخاب میکنید ممحدود کنید. برای مثال یا براق یا نیمه براق یا ساتن را انتخاب کنید. برای مکان های پر رفت و آمد خانه سعی کنید از رنگ براق استفاده کنید تا به اسانی تمیز شود.

پر فروشترین رنگ کمد دیواری های ام دی اف

معمولا یکی از پرفروش ترین و در عین حال پرکاربردترین کمدهای موجود در بازار کمد دیواری های از جنس ام دی اف هستند. و یکی از دلایل این موضوع تنوع رنگ بالای ام دی اف نسبت به سایرین است. پرفروش ترین رنگ کمد دیواری ام دی اف عبارتند از رنگ های :

رنگ قهوه ای یا شکلاتی1
رنگ کرم یا شیری
رنگ نسکافه ای
رنگ سیاه
رنگ خاکستری
رنگ سفید

در ادامه هر کدام از رنگ ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

رنگ طرح چوب کمد دیواری

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین کابیت های ام دی اف کمد دیواری رنگ چوبی شیک و جذاب می باشد. رنگ طرح چوب می تواند براق و یا مات باشد و دارای رنج رنگ از تیره تا روشن می باشد. استفاده از رنگ سفید در ترکیب رنگ کمد ام دی اف شما میتواند رنگ کمد شما را جذاب کند.

رنگ قهوه ای یا شکلاتی کمد دیواری

رنگ قهوه ای یا شکلاتی به این دلیل که می تواند با رنگهای دیگر ترکیب شود و زیبایی و طرح شیشه ای جذابی دارد میتواند انتخاب مناسبی برای کمد شما باشد.

رنگ کرم یا شیری کمد دیواری

این رنگ یکی از پرفروش ترین رنگ های سال می باشد و قابل ترکیب با رنگهای سفید، شکلاتی و طرح چوب است.

رنگ طوسی کمد دیواری

این رنگ رنگی کاملا مدرن است که اکثر طرفداران مینیمال که یکی از معروف ترین سبک های دکوراسیون داخلی است از این رنگ برای کمد دیواری لباس استقبال می کنند.

رنگ مشکی کمد دیواری

رنگ مشکی همراه با رنگ سفید تا کنون یکی از پر فروش ترین رنگهای کابینت ام دی اف بوده که در حال جایگزینی توسط رنگ چوب دیزاینر می باشد. که جزو جدیدترین رنگ کمد دیواری ام دی اف می باشد.

رنگ سفید کمد دیواری

این رنگ رنگ پایه ای تمامی کد دیواری ها می باشد روشن است و فضا را دلباز تر و شاد تر می کند.

رنگ نسکافه ای کمد دیواری

این رنگ یک رنگ خاص است و با رنگهای شکلاتی و یا سفید همراه است این رنگ هم در کارهای خلوت مثل مینیمال و هم در مکانهای شلوغ استفاده می شود.

و اما در آخر انتخاب رنگ کمد دیواری بجز تناسباتی که باید به صورت استاندارد داشته باشد و در بالا به آنها اشاره شد،امری کاملا سلیقه ای است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا