دسته‌بندی نشده

دریافت اینترنت رایگان به روش آسان برای همراه اول

چگونه اینترنت رایگان بگیریم؟

همه روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول و مقدار اینترنت مجانی که با هر روش تعلق می گیرد را در این نوشته توضیح داده ایم.

معمولا برای خرید اینترنت همراه (دیتا گوشی) هزینه های زیادی پرداخت می کنیم اما روش هایی برای دریافت اینترنت رایگان وجود دارد که می توانیم گاهی از آن ها استفاده کنیم. فرقی نمی کند از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید یا همراه اول در ادامه خواهیم گفت چگونه اینترنت رایگان بگیریم؟ دریافت اینترنت رایگان گاهی با کدهای خاص و گاهی با نصب اپلیکیشن گاهی با خرید سیم کارت جدید و یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی فعال می شود. برای خواندن جزئیات بیشتر با مینویسم همراه شوید. پیشنهاد می کنیم مطلب مقایسه قیمت اینترنت اپراتورها را بخوانید.

چگونه اینترنت رایگان ایرانسل بگیریم

ایرانسل دومین اپراتور محبوب ایران دارای طرح های تشویقی مانند اعتبار جایزه و اینترنت رایگان است که در ادامه به برخی روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل اشاره می کنیم:

اینترنت رایگان با خرید سیم کارت ایرانسل

یکی از روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل خرید سیم کارت های اعتباری ایرانسل است. میزان اینترنت رایگانی که با خرید سیم کارت های اعتباری ایرانسل به شما تعلق می گیرد به شرح زیر است:

  • با خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل (همه سیم کارت ها) 5 گیگ اینترنت رایگان با اعتبار 5 ماهه به شما تعلق می گیرد.
  • با خرید سیم کارت اعتباری (زرین، بلورین، درین، سیمین ایرانسل) 4 گیگ اینترنت رایگان با اعتبار 3 ماهه به شما تعلق می گیرد.

چگونه اینترنت رایگان بگیریم بدون برنامه

خرید سیم کارت دائمی ایرانسل یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

ایرانسل برای تشویق مشترکین خود به خرید سیم کارت دائمی و یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی هدایایی را در نظر گرفته که یکی از آن ها اینترنت مجانی است.

بعد از خرید سیم کارت دائمی ایرانسل یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به شما تعلق می گیرد که 6 ماه اعتبار دارد.

چگونه ۱۰۰۰ گیگ اینترنت رایگان بگیریم

برای دریافت 1000 گیگ اینترنت رایگان میتوانید وارد سایت ایرانسل بشوید و در قرعه کشی بزرگ ایراسل شرکت کنید تا بتوانید ک 1000 گیگ اینترنت دریافت کنید.

دعوت از دیگران برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

برای این کار شماره دوست خود را به سرشماره ۳۱۹۲ ارسال کنید. در صورتی که دوست شما بپذیرد که سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تغییر دهد 2 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل رایگان به شما تعلق می گیرد.

ویرایش اطلاعات اینترنت ثابت

در صورتی که از اینترنت ثابت ایرانسل (اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل) استفاده می کنید می توانید با بروزرسانی اطلاعات کاربری اینترنت رایگان 5 گیگی با اعتبار 7 روزه دریافت کنید. برای این منظور روی لینک ویرایش اطلاعات مشترکان کلیک کنید.

چگونه اینترنت رایگان بگیریم از ایرانسل من

دعوت از دوستان برای استفاده از نسخه وب‌ اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل‌ من

اگر دوستان شما با استفاده از لینک موجود در پیام دعوت شما از نسخه وب‌ اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل‌ من استفاده کنند 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل به شما و دوستتان تعلق می گیرد. اعتبار این هدیه یک روز است.

دعوت از دوستان برای نصب اپلیکیشن لنز

برای دریافت 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل کافی است شماره دوست ایرانسلی خود را به ۳۱۱۳ بفرستید یا به اپلیکیشن ایرانسل من بروید و شماره آن ها را در قسمت جایزه و دعوت از دوستان وارد کنید تا هدیه به هر دو شما تعلق بگیرد. این هدیه بعد از ثبت نام دوست شما در لنز فعال می شود.

پرداخت اینترنتی قبض سیم کارت دائمی ایرانسل

با پرداخت قبض به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن یا نسخه وب ایرانسل من و دیگر روش ها 1 گیگ اینترنت رایگان یک روزه ایرانسل به شما تعلق می گیرد.

اولین ورود به ایرانسل‌ من

مشترکین ایرانسلی که برای اولین بار به اپلیکیشن ایرانسل من وارد شوند 10 گیگ اینترنت 3 روزه رایگان به ان ها تعلق می گیرد.

تبدیل سیم کارت 3G به 4G

با تبدیل سیم کارت 3G به 4G بیست گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل به شما تعلق می گیرد. همچنین با دعوت از دوستان برای تبدیل سیم کارت به 4G 1 گیگابایت اینرتنت رایگان هم به شما و هم به دوست شما تعلق می گیرد (بعد از شروع استفاده). برای این کار شماره دوست ایرانسلی خود را به سرشماره ۳۱۱۶ ارسال کنید.

فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

دیگر روش ها برای گرفتن اینترنت رایگان ایرانسل

  • روشن کردن سیم کارت خاموش (1 گیگ)
  • ورود به اپلیکیشن ایرانسل من و تکان دادن گوشی
  • 20 گیگا بایت اینترنت رایگان برای تبدیل شماره غیر ایرانسلی به شماره ایرانسلی

چگونه اینترنت رایگان بگیریم با کد ایرانسل

  • با شماره گیری کد *555*11# و فعال کردن اولین کیف پول دیجیتال 2 گیگ اینترنت رایگان هدیه بگیرید.

چگونه اینترنت رایگان بگیریم از همراه اول

همراه اول پرکاربرترین اپراتور ایران است. اگر از سیم کارت اعتباری یا دائمی همراه اول استفاده می کنید بهتر است با روش های دریافت اینترنت رایگان همراه اول که در ادامه آورده شده است آشنا شوید:

ایرانسل دومین اپراتور محبوب ایران دارای طرح های تشویقی مانند اعتبار جایزه و اینترنت رایگان است که در ادامه به برخی روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل اشاره می کنیم:

دوشنبه سوری همراه اول

همراه اول هر ماه برنامه ای به نام دوشنبه سوری همراه اول دارد. برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول با دوشنبه سوری کافیست دوشنبه آخر هر ماه از ساعت 8 صبح تا 12 شب کد #64*100*را شماره گیری کنید تا از 500 مگ تا 500 گیگ اینترنت رایگان همراه اول یک روزه به شما تعلق بگیرد.

خرید سیم کارت دائمی همراه اول

۳۰ گیگابایت یک ماهه برای خرید سیم کارت دائمی عادی و زمردی همراه اول و 180 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار 6 ماهه برای خرید سیم کارت دائمی فیروزه ای همراه اول به شما تعلق می گیرد.

خرید سیم کارت دائمی جوانان

در این طرح افراد 18 تا 30 ساله با خرید سیم کارت دائمی می توانند 10 گیگ اینترنت رایگان بگیرند.

روشن کردن سیم کارت خاموش

با روشن کردن سیم کارت همراه اول که مدت ها خاموش بوده است اینترنت رایگان همراه اول به شما تعلق می گیرد.

چگونه اینترنت رایگان بگیریم با کد

2 گیگ اینترنت رایگان روز تولد

در روز تولدتان با شماره گیر #۴۱۲۱*۱۰* دو گیگ اینترنت رایگان همراه اول یک روزه هدیه بگیرید.

امتیاز فیروزه ای

همراه اول برای خرید شارژ، بسته اینترنت، پرداخت قبض و … امتیاز در نظر می گیرد با جمع شدن این امتیازات می توانید به وب سایت یا اپلیکیشن همراه من مراجعه کرده و نسبت به امتیازی که دارید بسته اینترنت رایگان همراه اول دریافت کنید.

نصب همراه من

با نصب اپلیکیشن همراه من برای اولین بار می توانید 10 گیگ اینترنت رایگان با اعتبار 3 روزه هدیه بگیرید.

تبدیل سیم کارت همراه اول به یوسیم USIM

با تبدیل سیم کارت های قدیمی همراه اول به سیم کارت یوسیم هم سرعت اینترنت شما افزایش پیدا می کند و هم اینترنت رایگان به شما تعلق می گیرد. ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین دائمی و ۱۵ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین اعتباری

تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی همراه اول

با تبدیل سیم کارت اعتباری ره دائمی، 30 گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول با اعتبار 1 ماهه به شما تعلق می گیرد.

نصب اپلیکیشن اوانو

دریافت اینترنت رایگان اوانو (10 گیگ) یکی دیگر از راههای دریافت اینترنت مجانی همراه اول است که مشترکین همراه اول می توانند امتحان کنند.

چگونه اینترنت رایگان بگیریم برای رایتل

روش های دریافت اینترنت رایگان رایتل

دریافت اینترنت رایگان در جمعه های رایتلی

اگر سیم کارت رایتل دارید، جمعه آخر هر ماه می توانید از رایتل هدیه دریافت کنید. در واقع شانس این را دارید که در آخرین جمعه هر ماه، یک بسته اینترنت رایگان تا 30 گیگابایت یا یک بسته مکالمه جذاب از رایتل هدیه بگیرید. این هدایا به صورت تصادفی اختصاص داده می شود.

برای برخورداری از اینترنت رایگان رایتل در این طرح می توانید در آخرین جمعه هر ماه از کد #20* یا اپلیکیشن رایتل من استفاده کنید. دقت داشته باشید که مهلت استفاده از بسته ای که به شما تعلق می گیرد 24 ساعت است.

36 گیگ اینترنت رایگان رایتلی برای سیم کارت اولی ها

اگر تا کنون هیچ سیم کارت رایتلی به نام خود نداشته اید، می توانید بدون هزینه از سیم کارت اعتباری به همراه بسته آغازین شش ماهه و حتی ترافیک اختصاصی اپلیکیشن های منتخب رایتل استفاده کنید.

جزئیات هدایای این طرح به صورت یک سیم کارت اعتباری به همراه بسته آغازین است. بسته آغازین رایتل شامل 6 دوره 30 روزه است. در هر دوره 6 گیگ اینترنت رایگان به همراه 10000 دقیقه مکالمه به کاربران اختصاص می یابد. که مجموعا شامل 36 گیگ اینترنت رایگان رایتل و 60000 دقیقه مکالمه رایگان می شود.

علاوه بر هدایای گفته شده می توانید از اپلیکیشن های منتخب رایتل همچون مایکت و تلویزیون همراه رایتل، تا سقف یک گیگابایت و بدون هزینه تا 180 روز استفاده کنید. برای ثبت نام در این طرح می توانید از این لینک استفاده کنید.

سیم کارت و اینترنت رایگان رایتل در طرح تامین اجتماعی

اپراتور رایتل اعلام کرده است که افراد با استفاده از کد بیمه تامین اجتماعی می توانند در طرح تامین اجتماعی رایتل ثبت کنند. هدایای رایتل برای طرح تامین اجتماعی به صورت یک سیم کارت اعتباری به همراه 500 مگابایت اینترنت رایگان رایتلی است. اما این هدایا به همین حجم کم ختم نمی شود، بلکه همچنان ادامه دارد و می توانید از 24 گیگ اینترنت رایگان رایتل نیز بهره مند شوید.

علاوه بر هدایایی که به آن اشاره کردم، رایتل به مدت یک سال به ازای خرید هر بسته اینترنتی، 2 گیگ اینترنت رایگان رایتلی به  همراه 1000 دقیقه مکالمه رایگان به کاربران طرح تامین اجتماعی هدیه می دهد. پس اگر شما هم بیمه تامین اجتماعی دارید، سریعتر اقدام به ثبت نام در این طرح و برخورداری از هدایای آن کنید.

حتی شما می توانید تا 10 نفر از دوستان و آشنایانی را که کد تامین اجتماعی دارند به رایتل معرفی کنید. سپس به ازای هر یک از آن ها هدیه بگیرید. این هدیه به صورت 18 گیگ اینترنت رایگان رایتلی برای 180 روز می باشد. به صورت دقیق تر شامل دوره 6 ماهه است، که در هر ماه 3 گیگ اینترنت رایگان رایتل به شما تعلق می گیرد.

اینترنت رایگان هدیه تولد مخاطبان

رایتل متناسب با تاریخی که در زمان خرید سیم کارت به عنوان تاریخ تولد خود ثبت کرده اید، برای شما در روز تولدتان هدیه 200 مگابایت اینترنت رایگان رایتلی به عنوان هدیه تولد در نظر می گیرد.

جمع بندی

سعی کردم در این مقاله مجموع روش هایی را که با استفاده از آن می توانید اینترنت رایگان یا هدیه رایتلی دریافت کنید را برای شما عنوان کنم. سعی کنید نحوه گرفتن اینترنت رایگان رایتل و روش های آن را در ذهن خود داشته باشید و در آخرین جمعه هر ماه با استفاده از کد فعالسازی #20* اقدام به استفاده از بسته های هدیه رایتل کنید.

همچنین 24 گیگ اینترنت رایگان برای طرح تامین اجتماعی را فراموش نکنید. سعی کنید با پیشنهاد کردن آن به آشنایان و معرفی آن ها از بسته های اینترنت به صورت هدیه اضافی برخوردار شوید. اگر شما هم روشی برای دریافت اینترنت رایگان رایتل مد نظر دارید با ما در میان بگذارید.

مرسی از شما دوستان ک مارا تا پایان این مقاله همراهی کردید امیدواریم از این مقاله استفاده کاملو برده باشید خوشحال میشیم نظر هاتونو با ما به اشتراک بگزارید و بگید دوست دارید در باره چه موضوعی براتون آموزش بدیم، همچنین میتوانید برای خواندن مقالات و آموزش های بیشتر به بخش مقالات مراجعه کنید.

منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا